Ve výrobním závodu kolektivy pracovníků společně přispívají k zdárnému dokončení díla. Práce jim jde dobře od ruky, je znát, že Škoda je v podmínkách našeho národního hospodářství na čele v zavádění a využívání sovětských metod řízení.
"V současné etapě vědeckotechnické revoluce, a s ní spojeným hospodářským rozvojem pozorně sledujeme nové cesty, metody práce a formy řízení. Využíváme toho, co je možné uplatnit také v našich podmínkách," prohlásil vedoucí kolektivu karosářů soudruh Kobylík.
Pohovořil rovněž o uplatňování brigádních forem organizace práce a odměňování v kolektivech, o sociálních podmínkách pracujících a o rozvoji socialistické soutěže.
Ze základních úkolů, bez jejichž splnění by výroba nového automobilu nebyla myslitelná, je na prvním místě třeba jmenovat druhou a třetí etapu přestavby organizačních struktur výrobně technické, výzkumné i obchodní základny.
A jaká bude nová Škoda Famosa? Moderní vůz využívá všech předností osvědčeného předchůdce - favorita, a to včetně úspěšného motoru o objemu 1,29 litru. Nová Famosa tak bude dosahovat maximální rychlosti 150 km/h. Podle vyjádření techniků bude ještě při rychlosti 120 km/h uvnitř vozu srozumitelný běžný hovor.
Cena nového vozu bude 95 000 Kčs. Vzhledem k dostatečně známým nedostatkům v dodavatelsko-odběratelských vztazích při náběhu výroby se jich ale během roku 2005 v prodejnách Mototechna objeví jen asi 5000 kusů.
O přidělení automobilu tak bude rozhodnuto na základě pořadníků. Zájemci o novou Škodu Famosa je mohou online vyplnit na internetové adrese .